معرفی واحد خدمات پس از فروش:

واحد خدمات پس از فروش پی نت بر پایۀ مشتری مداری و جلب رضایت کامل مشتریان گرامی با کادری متشکل از کارشناسان و متخصصان مجرب، وظیفۀ ارائۀ خدمات تعمیرات، تأمین قطعات یدکی و پیگیری شکایات مشتریان را بر عهده دارد.
این واحد با بکارگیری تجهیزات پیشرفته، انجام تستهای لازم و استفاده از استانداردهای روز فناوری اطلاعات ، برای رفع مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، آنها را در شناسایی و رفع اشکالات موجود خود یاری می رساند.
مشتری گرامی،
لطفا قبل از ارسال کالا به بخش گارانتی، از معیوب بودن آن مطمئن شوید و کالای معیوب را با تمام قطعات به همراه کارتن کالا و کارت گارانتی به واحد خدمات پس از فروش ارسال کنید.در ضمن باطلاع میرساند انجام خدمات گارانتی صرفا برای نمایندگان پی نت میباشد نه مصرف کننده ی نهایی

شرایط گارانتی:

* حمل دستگاه به مرکز خدمات بر عهده ی گارانتی کننده میباشد
*  کلیه محصولات P Cable and  Network Accessories  و آنیکو دارای 24 ماه گارانتی تعمیر می باشد .
*  خدمات گارانتی که شامل تعمیر وسرویس دستگاه می باشد بصورت رایگان انجام می شود
* هزینه نصب اولیه ،تعمیر و ایاب ذهاب در دوران گارانتی رایگان است.
* برای ایاب و ذهاب خارج از محدوده ی شهری مابه التفاوت دریافت میگردد

موارد ابطال گارانتی:

* صدمات ناشی از حمل و نقل ،نوسانات برق،آتش سوزی ،رعد و برق  و حوادث طبیعی
* استفاده ی نادرست یا عمل نکردن به دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
* دستگاه هایی که دستکاری و یا توسط  اشخاص غیرمجاز تعمیر شده اند.
* هرگونه دستکاری ، خدشه و کنده شدن سریال و هولوگرام
* لوازم جانبی شامل باتری ، آداپتور ،کنترل و میکروفون شامل گارانتی نمی باشد
  تلفنهای تماس:
02188904395
                                                                                                              09369604850