معرفی واحد خدمات پس از فروش:

واحد خدمات پس از فروش پی نت بر پایۀ مشتری مداری و جلب رضایت کامل مشتریان گرامی با کادری متشکل از کارشناسان و متخصصان مجرب، وظیفۀ ارائۀ خدمات تعمیرات، تأمین قطعات یدکی و پیگیری شکایات مشتریان را بر عهده دارد.
این واحد با بکارگیری تجهیزات پیشرفته، انجام تستهای لازم و استفاده از استانداردهای روز فناوری اطلاعات ، برای رفع مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، آنها را در شناسایی و رفع اشکالات موجود خود یاری می رساند.
مشتری گرامی،
لطفا قبل از ارسال کالا به بخش گارانتی، از معیوب بودن آن مطمئن شوید و کالای معیوب را با تمام قطعات به همراه کارتن کالا و کارت گارانتی به واحد خدمات پس از فروش ارسال کنید.در ضمن باطلاع میرساند انجام خدمات گارانتی صرفا برای نمایندگان پی نت میباشد نه مصرف کننده ی نهایی

شرایط پذیرش کالا:

• در دست داشتن جعبه محصول به همراه تمام قطعات محصول؛
• داشتن اعتبار زمانی.

شرایط باطل شدن گارانتی:

•گذشتن اعتبار زمان گارانتی
• دستکاری و تعمیر خارج از شعب گارانتی پی نت ؛
• هرگونه تغییر فیزیکی از جمله شکستگی ، خراشیدگی ، زنگ زدگی ، سوختگی یا صدمات ناشی از حمل و نقل و نوسانات برق؛
• صدمات ناشی از «استفاده در شرایط غیر متعارف» و «حوادث غیر مترقبه» به تشخیص کارشناسان فنی.
  تلفنهای تماس:
02188851139
02188852645
داخلی 108